czwartek, 28 lutego 2013

Dobre wiadomości

...od wczoraj do mnie spływają. Ufff, była mała nerwówka, ale jest dobrze. Rodzicielka doniosła z samego rana, że jej wyniki są dobre i wychodzi ze szpitala (wiem, wiem nie pisałem o tym, ale o czym tu pisać, o cyklu badań). Wypłata wpłynęła i nie była za ostro okrojona moim chorowaniem...

...a dzisiaj kolejne dawka dobrego. Odwiedziny w ciuszkowie udały się. Bardzo cieszą mnie dwie rzeczy tam nabyte: kurtka i koszulka z przeznaczeniem do spania. Koszulka jest w moim ulubionym kolorze z fajna grafiką. Oto cały ja:



...zgłodniałem. Wspominałem może, że w lodóweczce jest kiełbaska i dorsz wędzony? Nie, to szkoda...

...to lecę pozbójnikować w kuchni...  

...spokojnej nocy...

29 komentarzy:

  1. Cieszą dobre wiadomości.
    Nawet wypada pobuszować po lodówce...
    teraz będzie dopiero smakowało.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ...już wcinam...

      ...tosty z serem...

      :(

      Usuń
    2. A kiełbaska to gdzie? :D

      Usuń
    3. ...czeka do soboty... ;-)

      Usuń
  3. A to Ty nie wiesz, ze niezdrowo jesc po 18.00? Powinienes teraz isc na dlugi spacer, zeby troche spalic i odpokutowac grzech lakomstwa.
    A kiedy juz wrocisz, zycze dobrej nocy ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...wiem wiem, ale leków na pusty żołądek brać nie lubię...

      Usuń
  4. Koszulka boska hehe :D oo to smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...mnie powaliły tańczące kiełbaski...

      ;))

      Usuń
  5. W takim razie smacznego ;D [nie, nie dodam, że jestem wegetarianką xD]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...to fajnie, jednak ja jestem mięsożerny...

      Usuń
  6. Smacznego, jak ja lubię dobre wiadomości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a kto ich nie lubi? Dobrze, że już się wszystko wyjaśniło...

      Usuń
  7. a kurtka? Taka zabawna ta koszulka. Lumpexy są super! Można fajne rzeczy trafić

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie, no nie, a ja tu tak bym zjadła kiełbasek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...została na sobotę, niestety...

      Usuń
  9. A niech Ci na zdrowie te delicje pójdą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każdy z nas lubi dobre wiadomości ;) A ja mam kolejną dobrą wiadomość - Dzisiaj piątek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i chatka już prawie posprzątana, została jeszcze kuchnia. A później weekend...

      :))

      Usuń
  11. heheh zabawna ta kurteczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróc...bluzeczka :D te kiełbaski to takie apetyczne są

      Usuń
    2. ...oj chyba kiełbaski trochę zakręciły...

      :))

      Usuń
  12. Co do dorsza-to ja tylko po grecku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a mówią, że ryby głosu nie mają a z nimi trzeba po grecku...

      :)

      Usuń
  13. Dobrych wiadomości nigdy dość... oby tak zawsze było :)
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń

Dzięki!!!